KADİRLİ DEVLET HASTANESİ

OSMANİYE İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
KADİRLİ DEVLET HASTANESİ

Facebook Twitter Google Plus Linkedin

Refakatçi Politikası

Güncelleme Tarihi: 12/12/2017


  • Refakatçi gereksinimine hastanın doktoru tarafından karar verilmektedir.
  • Servise gelen hasta yakınına refakatçi kartı verilir.Refakatçilerin hastanemizde refakatçi olarak bulundukları sürece kartlarını üzerlerinde görünür bir şekilde takmaları gerekmektedir. Refakatçi kartı başkası tarafından kullanılmaz.
  • Refakatçi kartı, giriş çıkışlarda güvenlik görevlileri tarafından kontrol edilir.
  • Refakatçi değişimlerinden servis hemşireleri  haberdar edilecektir.
  • Refakatçiye refakat kartlarını göstermek sureti ile ayrı bir ücret ödemeksizin kahvaltı, öğle ve akşam yemekleri verilir.
  • Kadın hastaların bulunduğu hasta odalarında, hastalarımızın mahremiyeti açısından erkek refakatçi       kalamaz.
  • Yoğun bakım ünitelerinde refakatçi bulundurulamaz.
  •  Refakatçiler ilgili hekim ya da hemşire istemi dışında, hastalarını servis dışına çıkarmayacak veya yatağını değiştirmeyecektir.
  •  Refakatçiler hastaya yiyecek, içecek getirmeyecek, hekim ya da hemşireye danışmadan hastaya hiçbir yiyecek, içecek vermeyecektir.
  • Refakatçiler hastaya hekim ve hemşirenin bilgisi dışında herhangi bir uygulama yapamaz.
  • Refakatçiler hastane kurallarına uymalıdırlar. İhlali halinde, ilgili kişinin refakat durumu kabul edilmeyecektir.
  • Refakatçiler hastaneye ait eşya-malzemeleri düzenli ve temiz tutmalıdır. Hastane malına zarar veren refakatçi, zararı karşılamak mecburiyetindedir.
  • Refakatçilerin istirahat edebilmeleri için hasta odalarında bulunan refakatçi koltuklarını kullanabilirler.
  •  Refakatçiler hastanede tütün, sigara ve alkollü madde kullanamazlar.
  • Refakatçiler hastaları ile ilgili herhangi bir sorun olduğu zaman hemşireye haber vermelidir.
  • Refakatçilerin, gerek görüldüğünde (vizit saatlerinde, hastaya girişim yapılacağı zaman vs.) hasta odalarından çıkmaları gerekmektedir.
  • Refakatçilerin hastalarının taburcu olması durumunda refakatçi kartlarını teslim etmeleri gerekmektedir.
  • Öneri, teşekkür ve şikâyetlerinizi “Hasta İletişim Birimi”, “dilek-öneri kutuları” ve Web Sayfamızdaki” dilek-öneriler (e-posta)” aracılığı ile iletebilirsiniz.
  • Acil durumlarda hastane tahliye alanları her katta tabelayla gösterilmiştir.

Sizlere huzurlu bir ortam sağlanması için, hasta ve yakınlarının; hasta odası ve servis koridorlarında yüksek sesle konuşmaması, çalışanları ve diğer hastaları rahatsız etmemesi beklenir. Ayrıca odalarınızda bulunan televizyonların başkalarını rahatsız etmeyecek şekilde kullanılması; doktor vizit saatlerinde ve saat 23:00 dan sonra kapatılması gerekir.

BU KURALLAR HASTALARIMIZA DAHA İYİ HİZMET VEREBİLMEK İÇİNDİR. GEREKLİ HASSASİYETİ GÖSTERDİĞİNİZ İÇİN TÜM HASTA, REFAKATÇİ VE ZİYARETÇİLERE TEŞEKKÜR EDER GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİMİZLE SAĞLIKLI GÜNLER      

                                                                                                                         HASTANE YÖNETİCİSİ